daryaa daryaa .

daryaa

تأسيس موسسه خيرين ازدواج مهر در لرستان

سعيد سبزواري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: موسسه خيرين ازدواج مهر در لرستان با همت و تلاش اداره ورزش و جوانان تأسيس شده است.

وي تصريح كرد: موسسه خيرين ازدواج مهر لرستان در دفتر ثبت اسناد خرم‌آباد به ثبت رسيد كه اين موسسه داراي ۹ نفر عضو بوده كه ۷ نفر عضو اصلي و دو نفر علي‌البدل است.

مديرعامل خيرين ثبت ازدواج مهر لرستان خاطرنشان كرد: اساسنامه موسسه مشمول بر ۴۱ ماده و ۳۱ تبصره تنظيم شده كه به تصويب كليه اعضا رسيده است.

سبزواري اهداف تأسيس موسسه را كمك به تهيه جهيزيه خانواده‌هاي بي‌بضاعت و كم‌بضاعت، آموزش مهارت‌هاي اجتماعي حوزه ازدواج، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي جوانان در شرف ازدواج و تسهيل در امر ازدواج جوانان برشمرد.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج در سعادت آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۲۷ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

دفاتر ازدواج همدان زوج و فرد شدند!

اصغر پيرهادي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: دفاتر رسمي ثبت ازدواج بر اساس شماره دفتر يعني شماره‌هاي زوج در روزهاي زوج و شماره‌هاي فرد در روزهاي فرد فعال هستند.

وي اضافه كرد: در دفاتر ازدواج محلي براي نشستن زوجين و حضور اعضاي خانواده و فاميل براي برپايي جشن جزئي حين عقد پيش بيني شده كه مقر شد براي پيشگيري از تجمع، اجازه برگزاري مراسمي در داخل دفاتر داده نشود.

مديركل ثبت اسناد و املاك استان همدان بيان كرد: همچنين مقرر شده كه متوليان دفاتر ثبت ازدواج تنها اجازه ورود عروس و داماد به همراه والدين و چند شهود براي خواندن خطبه عقد را بدهند.

پيرهادي تاكيد كرد: حضور ديگر اعضاي خانواده و فاميل و برگزاري هر گونه مراسمي در داخل دفاتر رسمي ثبت ازدواج ممنوع است و با متخلفان برخورد قانوني مي شود.

وي بيان كرد: به گفته كارشناسان حوزه بهداشت و درمان يكي از عوامل اصلي شيوع بيماري كرونا برگزاري مراسم و تجمع ها و رعايت نكردن فاصله گذاري فيزيكي است بر اين اساس از تجمع در دفتر ثبت ازدواج جلوگيري شده است.

وي اظهار داشت: تاكنون در اين باره گزارش تخلفي ثبت نشده و تنها يك مورد تجمع در نوروز ۹۹ اتفاق افتاد كه برخورد لازم صورت گرفت.

به گزارش علوم پزشكي همدان، حدود ۳۹ درصد بيماران به علت شركت در اجتماعات، دورهمي، مراسم عروسي، مهماني و مجلس ختم به كرونا مبتلا شدند و سهم تماس‌هاي درون خانگي ۵۶ درصد است.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۲:۲۵ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در كليبر

كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در كليبر

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ميرمهدي قريشي زاده در نشستي با مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان با موضوع بررسي مسائل و مشكلات ثبتي شهرستان ضمن رضايت مندي از روند رو به رشد صدور اسناد رسمي املاك در شهرستان اظهار اظهار داشت: اميدواريم با سرعت بخشيدن به اين امر شاهد تاثير آن در كاهش اختلافات ملكي و ورود پرونده ها به مراجع قضايي باشيم.

وي افزود: خوشبختانه كمتر از 5 درصد اسنادي كه صادر مي شود منتهي به طرح پرونده در مراجع قضايي مي شوند كه از اين تعداد هم پرونده هاي قابل توجهي در مراحل بدوي دادخواهي رد مي گردند.

رئيس دادگستري شهرستان كليبر با اشاره به معايب مشهود اسناد اصلاحات ارضي و اهميت صدور اسناد رسمي و اجراي طرح حدنگار گفت: خواستار گسترش و سرعت بخشيدن اين طرح در كشور به ويژه شهرستان كليبر شد.

 قريشي زاده ادامه داد: كمبود دفتر اسناد رسمي و دفتر ازدواج در شهرستان را از جمله مشكلات اين شهرستان است.

وي از خدمات ابراهيم نوري رئيس اداره ثبت اسناد شهرستان كليبر تقدير و براي سرپرست جديد شهرستان آرزوي توفيق كرد.

افخمي، مديركل اداره ثبت اسناد و املاك استان آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با تشكر از تعامل تنگاتنگ دستگاه قضايي با اداره ثبت اسناد هدف مشترك هر دو مجموعه را خدمت به آحاد مردم عنوان و اظهار داشت: وظيفه ماست كه خدماتي را ارائه دهيم كه در شأن و منزلت مردم باشد و در اين را از هيچ تلاشي دريغ نمي كنيم.

وي افزود: در اين راستا در دوسال گذشته به اندازه 40 سال كار شده و اسنادي كه در اين دو سال صادر شده اند گواه اين مدعاست.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۰۰ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)