daryaa daryaa .

daryaa

بازیگرانی که در سال 1400 ازدواج کردند

بازیگران مشهوری که در سال 1400 تصمیم به ازدواج گرفته و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند را در این بخش از نمناک معرفی می کنیم.

یکی از اخبار جذاب و پرحاشیه هنرمندان، خبر ازدواج آنها می باشد که دانستن جزئیات آن برای طرفدارنشان جذابیت دارد. در سال 1400 که کرونا همچنان ریشه کن نشده و به جولان خود ادامه می دهد برخی از چهره های مشهور کشورمان تصمیم گرفتند تا زندگی مشترک خود را آغاز کرده و به خانه بخت بروند.

با گروه فرهنگ و هنر نمناک باشید تا فهرستی از هنرمندان که در سال 1400 ازدواج کرده اند را با هم مرور کنیم.

مقالات بیشتر:دفتر عقد گیشا

متین ستوده و علی زندی

یکی از زوج های هنرمندی که در سال 1400 ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند متین ستوده و همسرش علی زندی می باشد.

این زوج در تئاتر با یکدیگر آشنا شده و پس از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتند.

متین ستوده که متولد 1364 است با سریال «لیسانسه» به شهرت رسید و در آثاری دیگری همچون «میکاییل»، «یادآوری» و «سرّ دلبران» نقش آفرینی کرد. علی زندی نیز از بازیگران کشورمان است که فعالیت کمتری نسبت به همسرش دارد. او تا کنون در سریال های «آخرین بازی» و «آرام می گیریم» ایفای نقش کرده است.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

یکی از سلبریتی هایی که در سال 1400 ازدواج کرد نوید محمدزاده بود. ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی که در سریال قورباغه نقش خواهر و برادر را ایفا می کرند حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

نوید محمدزاده با انتشار یک کلیپ دو نفره سور بر قایق و سپس عکس حلقه همسرش، نامزدی خود اعلام نمود و این زوج در روز عید غدیر خم، به طور رسمی ازدواج کردند.

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی زوج دیگری عرصه هنر هستند که ازدواج خود را در سال 1400 به طور رسمی اعلام کردند.

این نویسنده موفق و بازیگر کشورمان متولد 1344 است که سابقه یک ازدواج ناموفق داشته و دختری به نام پریا دارد. او با وجود اختلاف سنی 24 سال با میترا ابراهیمی که دارای مدرک ارشد روانشناسی بالینی است ازدواج کرد.

میترا ابراهیمی در دوره های فیلم سازی، فیلمنامه نویسی، تصویربرداری و ... شرکت کرده است.

ساره بیات و علیرضا افکاری

یکی دیگر از زوج های هنرمند که در سال 1400 ازدواج خود را به طو رسمی اعلام کردند ساره بیات و علیرضا افکاری بود.

 

ساره بیات متولد 1358 بوده و جوایز مختلفی همچون خرس نقره ای بهترین بازیگر در جشنواره برلین، بهترین بازیگر نقش مکمل انجمن منتقدان فیلم لندن و بهترین بازیگر جشنواره حافظ را کسب کرده است.

علیرضا افکاری با انتشار پستی در اینستاگرام خود از همسرش تشکر کرد و بابت سالها حمایت و همفکری قدردای نمود.این هنرمند که تولد 1356 است در زمینه تنظیم و آهنگسازی فعالیت کرده و با خوانندگان بسیاری همچون علی زندوکیلی، احسان خواجه امیری و ... همکاری داشته است.

شهروز ابراهیمی و همسرش

شهروز ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در آذر ماه 1400 با انتشار تصاویری در کنار همسرش، ازدواج خود را به طور رسمی اعلام کرد. همسر این بازیگر فعالیتی در عرصه هنر نداشته و اطلاعات زیادی درباره او در دسترس نمی باشد.

این هنرمند متولد 14 اردیبهشت 1354 در تهران است و در فیلم و سریالهای بسیاری همچون «خانه امن» و «بوم و بانو»، «ستایش3»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «شبهای تهران» و «آخر بازی» را در کارنامه هنری خود دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر پرحاشیه سالهای اخیر در فضای مجازی، که سالها قبل از همسرش جدا شده بود در سفر خود به کربلا در سال 1400 ، ازدواج مجدد خود را به طور رسمی اعلام کرد.

این هنرمند در اینستاگرام خود اعلام کرد :

چه خوبههههههه

بی پروااااااا.

عاشق شدن!!!

باز. هم عاشق همون ادم شدن!!!

یهوییی عاشق شدن

این نوشته شائبه ازدواج مجد خانم روشن با همسر سابقش را ایجاد کرد.

مقالات دیگر:شیشه بری در الهیه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۱۰ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

پرداخت حدود 120.000 فقره وام ازدواج در بانک ملت

انتخاب:شعب بانک ملت در سراسر کشور در 9 ماه ابتدای امسال حدود 120 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کردند.

مقالات دیگر:سالن عقد در اکباتان

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا پایان آذرماه سال جاری، با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج،  119 هزار و 468 نفر را به خانه بخت فرستاد.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات به ارزشی بالغ بر 103.456 میلیارد ریال پرداخت شده و با احتساب تعداد 119 هزار و 468 فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملت به طور متوسط بیش از 432 فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است.

مقالات بیشتر:آموزشگاه تار غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۲:۰۵ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

وعده وزیر صف‌های وام ازدواج را جمع می‌کند؟

مشکلات فنی سامانه وام ازدواج برای ثبت‌نام، اخذ ضامن‌ خارج از بندهای قانون، معطلی یکساله برای تعیین شعبه، نپرداختن وام به دلیل نبود بودجه و منابع از جمله مواردی است که باعث شده زوج‌ها در صف دریافت وام ازدواج باشند و بعضا عطای این وام را به لقای آن ببخشند اما اکنون این سوال بعد از خبر تازه وزیر اقتصاد از برخورد جدی با تخلفات مدیران شعب در پرداخت تسهیلات، بوجود آمده که آیا این وعده پایانی بر معطلی‌های چندین ماهه زوج‌ها برای وام ازدواج خواهد بود یا همچنان روند اعمال سلیقه برخی از مدیران شعب ادامه خواهد داشت؟

به گزارش صبحانه، در حالیکه هر بار از سوی مسوولان بخشنامه‌هایی مبنی بر سهولت و تسریع در پرداخت تسهیلات به خصوص وام ازدواج ابلاغ می‌شود یا وعده برخورد جدی با تخلفات در این زمینه را می‌دهند، پس از گذشت زمان کوتاهی از این بخشنامه‌ها، برخی از بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات تکلیفی چون وام ازدواج و ودیعه مسکن ساز ناکوک می‌زنند.

این موضوع باعث شد تا زوج‌های ایرانی از روند پرداخت وام ازدواج گله‌های بسیاری از سنگ‌اندازی بانک‌ها داشته باشند تا عطای وام ازدواج را به لقای آن ببخشند.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج بلواردادمان

هفت خوان رستم دریافت وام ازدواج از زمان ثبت‌نام در سامانه وام ازدواج آغاز می‌شود تا زمان مراجعه به بانک ادامه می‌یابد زیرا سامانه ثبت‌نام ازدواج دارای برخی مشکلات فنی است که متقاضیان باید مدت‌ها زمان خود را صرف این سامانه کنند تا بتوانند وارد آن شوند و اطلاعات خود را ثبت کنند.

همین موضوع باعث شده تا سودجویان از معطل شدن زوج‌ها در سامانه مربوطه سوء استفاده کنند و با دریافت مبلغی حدود ۳۰۰ هزار تومان، ثبت نام وام ازدواج را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هر بانک و شعبه‌ای از طریق سایتی خاص انجام دهند.

پس از فراز و فرودهای ورود به سامانه وام ازدواج برای ثبت نام، مشکل دیگری که زوج‌ها با آن مواجه می‌شوند این است که بانک‌های فعال در استان آن‌ها، منابعی برای پرداخت این وام ندارند و نمی‌توانند به راحتی بانک عامل را انتخاب کنند.

بانک‌ها: بودجه برای پرداخت وام ازدواج نداریم

از سوی دیگر، با انتخاب بانک عامل نیز بسیاری از زوج‌ها گله دارند که بازه زمانی بین شش ماه تا یکسال زمان می‌برد تا به بانک برای ارائه ضامن و سایر مدارک معرفی شوند که پس از این مرحله، در مواردی با این پاسخ از بانک‌ها مواجه می‌شوند که منابع و بودجه برای پرداخت این وام نداریم یا اینکه براساس بخشنامه‌ای در ماه‌های پایانی نباید وام بپردازیم.

علاوه براین، روند سخت دریافت وام ازدواج به اینجا ختم نمی‌شود بلکه زوج‌ها پس از عبور از این مراحل با سخت‌گیری برخی از بانک‌ها و شرایط عجیب و غریب آن‌ها برای ضمانت این وام روبرو می‌شوند و در مواردی که تعداد زیادی از زوجین گله داشتند، برخی بانک‌ها از آن‌ها دو ضامن رسمی یا کارمند و چک یا سفته‌هایی با مبالغ ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیونی درخواست کردند.

درحالیکه طبق قانون، بانک‌ها باید برای ضمانت این وام صرفا یکی از سه مورد اعتبارسنجی، یعنی یک ضامن و سفته یا سهم فرد از حساب یارانه هدفمندی را به منزله ضمانت بپذیرند.

خاندوزی: دستورالعملی برای نپرداختن وام‌ها نداشته‌ایم

 

در شرایطی که زوج‌های ایرانی فرآیند سختی را برای دریافت این وام طی می‌کنند که این موضوع باعث شده تا عطای وام ازدواج را به لقای آن ببخشند و خواستار راهی برای شکایت از تخلف‌ها و سخت‌گیری بانک‌ها هستند تا این روند متوقف شود؛ وزیر اقتصاد از برخورد جدی با تخلفات مدیران شعب در پرداخت تسهیلات خبر داد و اعلام کرده که دستورالعملی مبنی بر اعمال محدودیت بر پرداخت تسهیلات در ماه‌های پایانی سال ابلاغ نشده است.

پیش از این نیز بانک مرکزی به بانک‌ها بخشنامه داده بود که روند پرداخت وام ازدواج تسریع شود و ضامنی خلاف بندهای قانونی اخذ شود اما گزارش‌ها حاکی از اعتنا نکردن برخی بانک‌ها به این بخشنامه است.

با این اوصاف، باید منتظر ماند و دید که زور تصمیم تازه وزیر اقتصاد مبنی بر برخورد جدی با تخلفات بانکی در راستای پرداخت تسهیلات به سرپیچی برخی بانک‌ها می‌رسد یا همچنان اعمال سلیقه برخی بانک‌ها در این زمینه ادامه خواهد داشت؟ /ایسنا

مقالات دیگر:لابراتور دندانسازی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۶:۲۲ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

بهانه جدید بانک‌ها برای نپرداختن وام ازدواج

ایسنا : وام ازدواج یکی از وام‌های پرتقاضای بانکی است اما سنگ‌اندازی‌های برخی بانک‌ها برای متقاضیان، دریافت این وام را زمانبر و طاقت‌فرسا می‌کند که در سال گذشته فقط ۶۶ درصد از متقاضیان وام ازدواج گرفتند و ۳۴ درصد از این افراد موفق به دریافت این تسهیلات نشدند. از سوی دیگر، از ابتدای سال جاری تا آذرماه ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

بهانه جدید بانک‌ها برای نپرداختن وام ازدواج

در حالیکه بانک مرکزی به تازگی در نامه‌ای به بانک‌ها نسبت به بررسی و اعطای وام ازدواج در چارچوب اخذ وثایق وفق قانون مربوطه تاکید کرده و خواستار تسریع در این امر شد، برخی بانک‌ها بهانه جدیدی برای نپرداختن این وام پیدا کرده‌اند و زوج‌هایی که ازدواج دوم آن‌هاست را به این بهانه که ازدواج اولی‌ها در اولویت پرداخت هستند، معطل می‌کنند.

مقالات بیشتر:سالن عقد شیک

وام ازدواج یکی از وام‌های پرتقاضای بانکی است اما سنگ‌اندازی‌های برخی بانک‌ها برای متقاضیان، دریافت این وام را زمانبر و طاقت‌فرسا می‌کند که در سال گذشته فقط ۶۶ درصد از متقاضیان وام ازدواج گرفتند و ۳۴ درصد از این افراد موفق به دریافت این تسهیلات نشدند. از سوی دیگر، از ابتدای سال جاری تا آذرماه ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

سخت‌گیری‌های بانک‌ها در راستای پرداخت وام ازدواج از تعداد ضامن‌ها گرفته تا رسمی بودن آن‌ها، سهولت دریافت این وام را  غیرممکن کرده است که در پی تشدید سخت‌گیری بانک‌ها، بانک مرکزی در نامه‌ای به بانک‌ها بر بررسی و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در چارچوب اخذ وثایق وفق قانون مربوطه تاکید کرد و خواستار تسریع در این امر شد.‌‌‌

اما اخیرا یکی از متقاضیان وام ازدواج به ایسنا اعلام کرده که چندین ماه است توسط بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به دلیل ازدواج دوم این فرد معطل شده است.

طبق گفته وی، بانک اعلام کرده که اولویت پرداخت وام ازدواج با ازدواج اولی‌هاست و فعلا نمی‌تواند برای این اشخاص پرداختی داشته باشد و باید صبر کنند تا وام ازدواج اولی‌ها پرداخت شود که نوبت به آنها برسد.

این در حالی است که هر فردی فقط یکبار می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استفاده کند و ازدواج اول یا دوم تاثیری در این موضوع ندارد و قرار نبوده که متقاضیان به این بهانه معطل شوند. اما اینطور که شواهد نشان می‌دهد، برخی از بانک‌ها بهانه جدیدی برای نپرداختن وام ازدواج پیدا کرده‌اند و بخشنامه‌ها و نامه‌های ارسالی مبنی بر تسریع در پرداخت این وام کارساز نبوده است.

مقالات دیگر:محضر عقد شیک

منبع :دنیای اقتصاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۰:۲۵ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

۲۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات ایران در هشت ماه اول سال جاری ۲۸۰ فقره تسهیلات برای قرض الحسنه ازدواج اختصاص داد.

مقالات بیشتر:دفتر عقد صادقیه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، مجموع مبلغ تسهیلات اعطایی به زوج های جوان بالغ بر ۲۲۱میلیارد ریال است که در دوره زمانی ۱۴۰۰/۱/۱ لغایت ۱۴۰۰/۸/۳۰ پرداخت شده است.

طبق تفاهم نامه منعقده بین بانک توسعه صادرات ایران و بانک قرض الحسنه رسالت، بانک مذکور به نیابت از بانک توسعه صادرات اقدام به پرداخت این تسهیلات می نماید.

مقالات دیگر:بهترین وکیل غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۲:۴۶ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

بدترین فرد برای ازدواج کیست؟!

پارسینه: بیشتر روانشناسان خانواده معتقدند نامناسب ترین افراد برای ازدواج کسانی هستند که مبتلا به اختلال شخصیت هستند.

کسی که مبتلا به اختلال شخصیت است در زندگی فردی خود و با تمام روابط بین فردی خود مشکل دارد ولی معتقد است که او سالم است و دیگران مشکل دارند. ارتباط برقرار کردن با این افراد کار سختی است و نیاز به درمان فردی دارند.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج بلوارفردوس

تشخیص انواع اختلال شخصیت (بد گمان، نمایشی، دوری گزین، وابسته و ... تنها توسط روانشناس متخصص و یا با اجرای آزمون های روانی خاص امکان پذیر است).

فرد روان رنجور می کوشد گذشته را در آینده بیابد و به این ترتیب اکنون را از دست می دهد و نابود می کند.

کسی که زندگی نمی کند بیشتر از همه از مرگ می هراسد. اگر می خواهید چگونه زیستن را بیاموزید در مورد مرگ بیندیشید.

پس زمینه سیاه و تیره مرگ، رنگ های لطیف زندگی را با همه خلوصشان آشکار می کند و به چشم می آورد.

همانطور که گفتیم ارتباط برقرار کردن با این افراد کار سختی است و نیاز به درمان فردی دارند. برای مثال، کسی که اختلال شخصیت خود شیفته دارد:

فکر می کند آدم بسیار مهم و بی نظیری است

تحمل انتقاد را ندارد

همیشه خود را محق می داند

توانایی همدلی با دیگران ندارد

حسود و متکبر است

نیازهای خودش برایش مهم است

دیگران را استثمار می کند .

این افراد اغلب اوقات با یک فرد بسیار وابسته ازدواج می کند

منبع : کتاب درمانی اگزیستانسیال

مقالات دیگر:وکیل پایه یک دادگستری تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۶:۳۱ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

وام ازدواج غیرحضوری شد!

بخش زیادی از فرآیند پرداخت وام ازدواج در بانک ملت غیرحضوری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش زیادی از فرآیند پرداخت وام ازدواج در بانک ملت غیرحضوری شده است.

مقالات بیشتر:سالن عقد جنت آباد

در ۱۰۰ روز ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۲۰۶۲ فقره تسهیلات ازدواج در بانک ملت از طریق فرابانک ملت انجام شده که وام گیرنده را از مراجعات مکرر به شعبه، چاپ و ارایه مدارک و مستندات بی نیاز می‌کند.

افراد حائز شرایط پس از ثبت نام در سامانه بانک مرکزی، در صورتی که بانک عامل آن‌ها ملت باشد، می‌توانند از طریق فرابانک ملت مراحل بعدی مانند ارایه درخواست، ارسال مدارک وام گیرنده و ضامن‌ها و ... را انجام دهند

مقالات دیگر:وکیل خانوداه در ارومیه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۳۲ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

رشد ۸۳ درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک صادرات ایران

وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران در هشت ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک همچنان به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از تشکیل خانواده با جدیت مورد توجه قرار دارد؛ به طوری که در ۸ ماهه اول سال جاری ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام ازدواج به ارزش ۸۴ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده و  از نظر ارزشی از رشد ۸۳ درصدی برخوردار بوده است.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج شیک

بنا به این گزارش بانک صادرات ایران در این مدت، ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرد که نسبت به هشت ماه ابتدای سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشت.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود؛  به نحوی که این بانک از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از ۲۴۳ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخته و تشکیل خانواده را برای ۷۳۴ هزار نفر تسهیل کرده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران در کنار پرداخت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در قالب وام‌های ضروری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام مسکن اقشار ویژه، آزادی زندانیان نیازمند، مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد و بهزیستی، حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، وام ودیعه مسکن و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط ، در سال گذشته ۸۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

مقالات دیگر:آموزشگاه تار غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۱۳ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بزودی در شورای عالی مسکن سقف پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‎یابد.

به گزارش دیارجنوب، اکبر نیکزاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: کارمزد این تسهیلات پنج درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله است و با هدف تسهیل در پرداخت این نوع تسهیلات ضمانت آن نیز سفته زنجیره‌‎ای سه نفره تعیین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار داشتن کشور روی کمربند زلزله براساس برنامه‎ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۱۰ همه خانه‏‌های روستایی مقاوم‎سازی می‏‌شوند و در این برنامه مقرر شده تا سالانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی شوند.

نیکزاد عنوان کرد: تدارک چنین طرح ارزشمندی توسط مسئولان کشور در راستای تسهیل در امر نوسازی مسکن روستایی است که با این شرایط سنگ‌اندازی برخی از بانک‌‎ها در پرداخت تسهیلات مصوب معنی و مفهومی ندارد.

مقالات بیشتر:محضر عقد غرب تهران

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: زلزله در جای جای کشور امکان وقوع دارد و چنانچه یک نفر هم در زلزله‌‏ای کشته شود زیاد است از این رو باید همگان برای سرعت‌بخشی در روند نوسازی واحدهای مسکونی روستائیان تلاش کنند.

وی عنوان کرد: کار در حوزه بنیاد مسکن بسیار ارزشمند و در عین حال بسیار سخت است زیرا باید خودش بودجه جاری را تامین و با عمل به اساسنامه واحدهای مسکونی روستائیان را بسازد.

نیکزاد در بخش دیگری اظهار کرد: کسب هرگونه فرصت مدیریتی یک غنیمت برای خدمت به مردم است که مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر باید آن را غنیمت بشمارد.

مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: امیدوارم در این فرصت خدمتی صادقانه و تلاش کارآمد برای پیشبرد اهداف بنیاد و خدمت به مردم با محرومیت زدایی از روستا و تولید مسکن داشته باشم.

علیرضا مقدم افزود: امروز تاکید زیادی بر مدیریت جهادی است اما بنیاد مسکن از همان ابتدا با نفس قدسی امام راحل ساختاری جهادی داشته تا بتواند در خدمت رسانی به مردم نهایت نقش آفرینی داشته باشد.

مدیر کل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: در این هفت شرایط سختی در این مجموعه داشتیم چراکه ۲ سال و چهار ماه دوران خدمتی با سرپرستی و یک معاونت گذشت با این وجود خللی در خدمت به روستاییان رخ نداد.

حمید حیدری بریدی افزود: در سال ۹۳ خدمت جدیدی در حوزه بنیاد مسکن آغاز شد به طوری که در یک سال اقدام بهساخت ۷۸ زمین چمن مصنوعی در سطح روستاها شد.

وی عنوان کرد: توقع مسئولان استان بوشهر نیز از بنیاد مسکن بسیار بالا بود و در سال دوم با پای کار آمدن کارکنان همه روستاهای بالای ۵۰۰ خانوار استان بوشهر از زمین فوتبال چمن مصنوعی برخوردار شدند و در سال سوم نیز نسبت به احداث بوستان امید در روستاها اقدام شد.

حیدری بریدی افزود: در ابتدای کار سرانه فضای سبز روستاهای استان بوشهر ۶۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع بود که اکنون به ۶۰۹ هزار مترمربع رسیده است.

وی عنوان کرد: در کنار این پروژه‌‏ها همچنین نسبت به احداث ۲۰۰ زمین والیبال در روستاهای استان بوشهر اقدام شد.

در این آیین با تجلیل از حمید حیدری بریدی، علیرضا مقدم به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان بوشهر معرفی شد./ ایرنا

مقالات دیگر:آموزشگاه موسیقی غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۸:۴۳ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)

یو پی اس

یو پی اس

شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت در زمینه های مختلف برق و الکتریک به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده توانسته در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محترم توفیق حاصل نماید.

عمده فعالیت های این شرکت در ارائه ی  انواع یو پی اس (UPS) ، باتری (با برندهای مختلف)، امور پسیو و تابلو برق  به بخش های مختلف صنعتی  و خدماتی و  مشاوره فنی رایگان میباشد.

دستاوردهای این شرکت همانا مشتریانی هستند که رضایت کامل را از خدمات ما داشته اند و این را بزرگترین دستاورد خود میدانیم و همه همت خود را در جهت رضایت و جلب نظر مشتریان متعددی از جمله بانک ها - صنایع پتروشیمی - بیمارستان ها و گروه های خودرو سازی و نیز سایر ادارات دولتی و فعالان در بخش خصوصی بکار گرفته ایم و خوشبختانه دراین راستا توفیقات خوبی حاصل گردیده است

ضمنا این شرکت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش  از امکان و توانایی سرویس و تعمیرات کاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی میباشد.

جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

یو پی اس چیست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

یو پی اس چیست؟ / Uninterruptible Power Supply یا به عبارت مختصر یو پی اس (UPS) ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS یک منبع تغذیه الکترونیکی است که کارعمده آن ، تامین توان مورد نیاز بار مصرفی بدون وقفه می باشد.به عبارت دیگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید. سیستم یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار میگیرد که اضافه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود .

 یو پی ااس

 

یو پی اس ها چند نوع اند:

دسته بندی یو پی اس ها غالباً در سه قسمت انجام می شود.

یو پی اس آفلاین (OFF LINE)

این دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.

 

یو پی اس آنلاین (ON LINE)

در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع UPS ها پس از تصحیح ورودی یعنی پاک سازی ورودی از نویز و احیاناً سطح ولتاژ ورودیانجام می پذیرد. تنها در مواقعی همچون بروز نقص فنی ،OVER LOAD یا افزایش خارج از رنج دما، یو پی اس به مد BYPASS می رود.

 

 

یو پی اس لاین اینتراکتیو (LINE INTERACTIVE)

در شرایط عادی این UPS ها ورودی از طریق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل می شود در این هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل کرده و در نهایت از همین طریق خروجی AC تأمین می شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها دارای توان های مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا توان این دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده می شود. که شکل های متداول بازار به این صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA می باشد .

 

 

انواع یو پی اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهای تک فاز و سه فاز با برند های معتبر اروپایی ، آمریکایی و آسیایی را دارا می باشد.

باتری یو پی اس
باتری یو پی اس نیکل-کادمیوم از برندهای معتبر باتری یو پی اس می باشد. (انواع باتری اروپایی، کره ای، ژاپنی، چینی، تایوانی، ویتنام، ایرانی)

استابلایزر
به دلایل مختلف، ولتاژ توزیع انرژی ثابت باقی نمی‌ماند و نوسانات قابل‌توجهی را در مقدار اسمی نشان می‌دهد

اصول کار یک UPS
اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل  است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند. بلافاصله در صورت اینکه ورودی AC قطع  شودو یا نا مناسب تشخیص داده شود، INVENTER  با تبدیل ولتاژ DC باتری به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در کار تامین می کند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها دارای تکنولوژی  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  می باشند.
 
استابلایزر یا تثبیت کننده ی ولتاژ چیست؟

تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر دستگاهی الکترونیکی همانگونه که از اسمش معلوم است تضمین کننده یک جریان بدون نوسان است که این موضوع و استفاده از ترانس استابلایزر باعث می شود تا وسیله برقی بواسطه نواسانات جریان الکترونیکی آسیبی نبیند.

کاربردهای استابلایزر ولتاژ به نیاز هر خانه‌ای بدل شده است. هم‌اکنون انواع متفاوتی از استابلایرهای ولتاژ برای کاربردها و با کارایی‌های متفاوت موجود است. پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی مانند چیپ‌های میکروپروسسور و تجهیزات الکترونیک قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلایزر تغییر کند. اکنون این دستگاه‌ها تمام اتوماتیک، هوشمند و به همراه بسیاری کارایی دیگر هستند. همچنین واکنش فوق‌العاده سریعی به نوسانات ولتاژ نشان می‌دهند و به کاربر خود این قابلیت را می‌دهند تا ولتاژ مورد نیاز خود را از راه دور تنظیم کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر نوسانات برق شهری دستگاه های برقی شما آسیب دیده و یا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هیچ کدام از لوازم برقی شما نسوخته است ، انسان خوش شانسی بوده اید.

 

استابلایزر ولتاژ چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
استابلایزر ولتاژ یک دستگاه الکتریکی است که صرف نظر از هر تغییر یا نوسانی در ورودی یک ولتاژ ثابت را در پایانه‌های خروجی خود به بار می‌رساند.

هدف اصلی استابلایزر ولتاژ حفاظت از تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی مانند تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و... در مقابل خسارت احتمالی از نوسانات ولتاژ می‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتیبانی 24 ساعته شرکت بهین تجهیز ماهور

 
 
مشاوره رایگان
شما در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید

 
 
تامین انواع یو پی اس
ارائه دهنده انواع یو پی اس ، برق اضطراری، باتری، استابلایزر و….

 
 
خدمات یو پی اس
امکان ارائه خدمات به کلیه یو پی اس های موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراری
دارای سبد کامل محصولات برق اضطراری( یوپی اس و … )می باشد.

 
جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: یو پی اس، خرید یو پی اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۱۲ توسط:daryaa موضوع: نظرات (0)